Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 22. januar 2012

Drømmelampe

                                Det å finne en fin lampe er ikke så vanskelig, det er utrolig mange fine
                                           lamper. Men det å finne den rette lampa til min stue, det er utrolig vanskelig.
                                      Forløpig er drømmelampa Norwegian forest av Cathrine Kullberg. Den store pendelen
                                    som er hvitbeiset står øverst på ønskelista, men så er spørsmålet om jeg kan ha den i stua?



Small pendant

                                           Er den ikke fin? Den lille i vanlig tre er også kjempefin:)

                                   I spisestuen har jeg ei lampe jeg er skikkelig fornøyd med, det er ei antikk lysekrone.
                              Den fikk nytt liv hos oss etter å ha ligget noen år på ett loft.





                         Håper dere alle har hatt en fin helg, og er klare for en ny uke:)
                       Jeg kjenner at jeg er litt sliten etter å ha vært i festlig lag i går, så i kveld
                   blir det saueskinn, ullpledd, fyr i peisen og avslapning foran TV`n når ungene er lagt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar