Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 18. januar 2012

En regntung dag

Slik er utsikten fra stuevinduene i dag:) Det er regntungt i Farsund.Trives best med oppholdsvær men utsikten er jo fin uansett vær.



Har funnet litt å gjøre inne i dette været. Har i dag blant annet fått hengt opp ett fint skilt på soverommet. En fin påminnelse om at man ikke skal legge seg uten å være gode venner, og gi hverandre en nattakos:).



Onsdag i dag og plutselig er det helg igjen. Gleder meg til helg og langfri:)
Ha en fin dag

1 kommentar:

  1. Enig - utsikten din er nydelig uansett vær:-) Fint skilt - viktig å nusse før natta:-) Det ble hjemmedag på meg i dag. Men er jo egentlig samma hvor jeg sitter når jeg jobber - og se så fint jeg sitter i dag;)

    SvarSlett