Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 30. januar 2012

Fra svunnen tid

Jeg var så heldig å få kjøpt tre fine tiner av han vi kjøpte huset av.
Tinene ble før brukt som matbokser. 
Jeg bruker dem til oppbevaring og til pynt.
Her kommer noen bilder av de fine tinene.









Var de ikke fine?
Den grønne er den eneste med rosemaling. Den står på kjøkkenet og inneholder store telys. Den rød og den i tre står i stua. Den røde inneholder vanlige telys og den i tre inneholder alle de irriterende ledningene man ikke kan kaste:)
Praktisk og fint på en gang - blir knapt bedre:)


1 kommentar:

  1. Kjempefine tiner! Kjenner jeg er en smule misunnelig....kunne godt tenkt meg en slik natur-farget...
    Koselig å følge bloggen din!

    SvarSlett