Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 13. januar 2012

Mitt drømmehus

Ja her er mitt hus. Vi kjøpte dette huset sommeren 2011. Før bodde vi i ett fint, men kjedelig 70 talls hus. Nå har jeg endelig fått meg drømmehuset, ett gammelt, koselig sørlandsaktig hus fra 1924.

Dette er mitt første blogg innlegg, har endelig turt å ta tastaturet fatt. Synes fremdeles det er litt skummelt, men den som ikke våger...

Vi holder for tiden på med renovering av badet vårt oppe. Skal etterhvert få lagt ut noen bilder derfra, ser ikke bra ut foreløpig, men så holder vi enda på å rive. VI har allerede pusset opp mye av huset med maling, men nå er det de mer krevende rommene som gjenstår.
De vi kjøpte huset av satte igjen spisestue og ett skap til oss, det var i en forferdelig rød/ brun farge. Men både spisesuen og skapet hadde fine former, så jeg malte det og ble skikkelig fornøyd med skapet. Det er blitt ett smykke i spisestuen.

2 kommentarer: