Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 13. januar 2012

Tulipanens dag

Tulipanens dag

I dag er det tulipanens dag og da måtte jeg jo bare invistere i litt blomsterprakt. Jeg elsker tulipaner, og denne buketten med forskjellige farger blir som en liten forsmak på våren som kommer om noen måneder.
Nå skal jo sant sies at jeg faktisk har roser som enda blomstrer på utsiden. Men det er enda lenge igjen av vinteren og det blir nok ett par runder med snø her også.







Endelig har jeg fått opp julegaven vi fikk av svigermor og svigerfar. Likte vinduet kjempe godt. Vindusrutene fungerer som rammer, så nå må jeg finne noe fint jeg kan pynte det med!

Denne fine stolen har jeg på lån, håper det varer lenge, fra mine kjære gode naboer. Som også er svigerforeldrene min! Liker stolen veldig godt, og den er ekstra god å sitte i med ett skinn på setet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar