Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 23. januar 2012

Vinter på sørlandet

                         Ja så kom han likevel - VINTEREN - altså. Til ungenes store glede, og til
                          mammas vrede:). Neida, det er koselig med snø, men her hos oss har det en
                       tendens til å komme snø i "bøtter og spann" den ene dagen for så å bli regn
                  den neste. Og da blir det utrolig mye SLAPS, og det er så kjedelig og så veldig vått.
                                              Men jeg skal glede meg med ungene i dag.
                                     Blir vel fram med både akebrett og ski senere i dag:).

                                  Var ute på morgenkvisten og knipset noen vinterbilder.



Spor i snøen


Velkommen inn:)





Med vinter ute må vi holde varmen inne.
Så da er varmepumpa skrudd av og jeg å fyre med ved og fyre med ved:)

Ha en strålende mandag!!

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg, kjekt at du ville være med på min gibort! Her på Østlandet er det også masse snø nå. Men som vestlending er jeg godt vant med at den kan bli til slaps etterhvert ja ;) Ha en fortsatt finfin ukestart! Klemmer

    SvarSlett
  2. Håper ungene koser seg! Og du da:-) Jeg er endelig frisk!

    SvarSlett
  3. Hei Veronica! FOR et nydelig hus dere har!! Det er helt fantastisk! Elsker den sorte gamle døren, detaljene på trappen og din flotte lysekrone. Gleder meg til å se mer, legger meg til som følger hos deg også. :) Så gøy at du leste om bloggen i Boligpluss! :))

    SvarSlett