Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 9. februar 2012

"Gjenbruk"

I kveld har jeg tatt " gjenbruk " på rosene mine, som har stått i min Wik og Walsøe vase i en ukes tid nå. Stilkene hadde begynt å bøye seg litt, så nå var det på tide å gjøre noe med dem. Så fra å ha en bukett, ble det tre vaser fylt med roser:)









Wow, mange bilder man kan ta av blomster gitt:)

Litt vårlig innslag fargemessig, så ha en fin kveld:)
Snart skal vi innvilge oss ett torsdagsglass med rødvin, og så se på Criminal Minds:)

See you!!


1 kommentar:

  1. Så fiiine:-) Blomster kan man ta mange bilder av! Tenk når våren kommer. Kommer ikke til å gjøre annet enn å knipse i hagen dagen og kvelden lang;-) Criminal Minds på plakaten her i kveld også. Kos deg. klem

    SvarSlett