Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 2. februar 2012

Hjerter - i lange baner

Det næmer seg Valentins day med stormskritt. Var i en bokhandel i dag og der hadde de begynt å pynte med rødt og hjerter. Er ikke opptatt av denne dagen, men ble litt inspirert til dette innlegget.Jeg er veldig glad i hjerter, synes det har en utrolig fin form:)
Jeg har mange forskjellige varianter av hjerter. Har det som pynt i interiøret, på klær, på bånd og på smykker:).
Viser dere på bilder under.

" Det gis bare en vei til mennesket - hjertets vei. Alle andre veier er omveier"
Phil Bosmans

Ellers så har jeg nå hatt to dager på ny jobb. Kjempespennende og mye å sette seg inn i.Blir mye jeg må lære meg, men det er alltid interessant å lære seg nye ting:)












These are my favourite hart pieces:) Love the shape of the heart, you can use it in interior, clothes and jewleries. And that suites me just fine!

1 kommentar:

  1. Så kjekt du blir med på giveawayen hos meg!

    Så du bor i Farsund! Kjekt å følge lokale blogger:-) God helg til deg!

    SvarSlett