Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 17. februar 2012

Oppussing bad - del 3

Det går stadig framover med badet, heldigvis!
Dagens oppdatering er at vi når har foret ned taket litt og lagt ny panel i taket. Det er også nesten ferdig malt nå:)
Ellers er tre av veggene isolert på nytt og har fått på vegger - det ble ferdigmalte huntonitt plater, med kostefinish - altså det ser ut som om det er malt med kost.
Gulvet - heltre Øydna eikegulv, kommer på mandag,  så det blir lagt til uka ei gang.

Det vi styrer på med nå er å finne tak og gulv lister som passer inn sammen med resten av huset. Vi skal rundt å kikke i morra, og her snakker vi store profilerte lister.

Her kommer noen bilder som viser framgangen:)







Vinduet er nå bestilt, men pga lang leveringstid er nok bader helt ferdig og vel så det før vinduet kommer. Men så lenge vi kan bruke badet i mellomtiden så går jo det greit:)

Håper dere alle får en fortreffelig fin helg:)
I morra skal vi i 30års kalas til min kjære søster og svoger.

Sees:))))


1 kommentar:

  1. Så gøy å se! Og skal si det går fort fremover! Eikegulv - det blir sikkert kjempefint! Kos dere i morgen. Jeg er hjemme alene og ligger på sofaen og laaater meg:-D Klem

    SvarSlett