Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 15. mars 2012

FREM FRA GLEMSLEN

Det er rart. Man bruker noe lenge, eller har det framme i årevis. Så blir man lei og setter det vekk. Og vips så har man glemt at man har det.
De to fine keramikk lysestakene, fikk jeg for mange år siden,
til en bursdag av svigermor og svigerfar. På et tidspunkt kom de inn i ett skap -
og der har de stått bortgjemt til jeg fant dem igjen i dag:)




Syns de er så flotte.



Den tre - armede sølvlysestaken fikk vi til bryllupet for ti år siden.
Den har også bare stått i ett skap.
I dag tok jeg den fram og satte den sammen med Georg Jensen vasen min.
Jeg var ute i ettermiddag og plukket inn noen forsythia( tror det er det de heter)greiner.
De blir så fine når de blir gule - det vil passe bra sammen med
det hvite og sølvet!!

Her skal resten av kvelden gå med til å "pleie" forkjølelsen!!

Klem




2 kommentarer:

  1. Så gøy at ting blir litt "nye" igjen:) Kjempefine de lysestakene. Plei forkjølelsen godt. Nå skal jeg innta sofaen med et glass vin og slappe av etter en fin dag med masse kos. Klem

    SvarSlett
  2. God bedring til deg også! Kjipe greier... Sen sølvlysestaken var helt rålekker! Kjempefin! Heldige deg som har en sølvlysestake. :)

    SvarSlett