Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 23. april 2012

Minste mann sitt rom

Ja da begynner minste mann sitt rom å bli helt ferdig.
Fikk kjøpt endel ting i helgen.
Så i går fikk vi hengt opp hyller, knagger og ett bilde.
Skal ha opp noen bilder til og så må gardinene også komme opp.
Må bare få kjøpt gardinstenger.

Vi har gjort skikkelig om på rommet - fått ut en stor kommode som tok mye gulvplass
på det LILLE rommet. Så nå har minsten fått mye mer lekeplass ( les: roteplass:)) ).


"Folk og røvere i Kardemomme by"- boken er godt brukt:)


Ett koselig veggord skal opp på veggen over sengen - må bare finne det jeg vil ha først.


Vi har MANGE barnebøker og nå har minsten sine favoritter kommet opp på veggen.
En absolutt favoritt er serien om BING!


Den røde traktoren lekte mannen min med da han var liten:)
Oppi benken er det masse leker!!



Minstemann er storfornøyd med sitt nye rom - og det er jo 
det aller viktigste:))

Følg med i morgen her inne hos meg - da kommer min FØRSTE
giveaway her i blogglandia:)
Håper DU vil være med!!

Ha en fin, fin mandag!!





5 kommentarer:

  1. Hei!!
    Skjønner godt at minstemann er fornøyd!! Rommet ble kjempefint!!
    Gleder meg til å være med på giweaway hos deg!! Så gøy!!
    Fin mandag og ny uke til deg:-))))
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. For ein utrulig heldig gutt som får lov å leke og sove på det flotte rommet:)så spennande med din første Give away,skal følge med imorgen:)
    Ein forsatt fin dag til deg og ei like fin veke:)

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble!
    Godt gutten ble fornøyd!!

    Finfin mandag til deg!

    Nina

    SvarSlett
  4. Fint rom!

    Takk for kommentar hos meg. Klart jeg skal komme innom:)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. så koselig rom=) Fineste pynten på barnerom er alltid barnebøker synes jeg=)Tipper småen er storfornøyd=)

    SvarSlett