Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 21. mai 2012

En strålende dag...

Selv om sola ikke har kommet gjennom skylaget ennå, er 
dette fremdeles en STRÅLENDE dag:)
Det er god temperatur og jeg har tro på at sola kommer snart!!

En annen ting er at jeg fikk plutselig fri i dag - HERLIG.
Mandag er jo min fridag, men jeg skulle egentlig jobbet
ekstra!! Det passet meg godt å ha fri:)

I går var vi på hytta, hadde en flott dag!!
To av guttene mine, en liten og en stor:), mente det var så varmt at
at de måtte kjøle seg ned i sjøen. Hver sin lyst sier nå jeg!!

Her kommer endel bilder fra hytta!!



Her sees brygga og båthuset! Var litt overskyet da jeg tok disse bildene,
men det ble blå himmel etter hvert!!


Over og under: Haakon lager blåskjell båter sammen med
mormor!!



Badenymfene i familien!!



Er så glad i  de rosa strandnellikene. 
Det ser ut som om det skal bli nok av blåbær i år - gnurt blåbær med melk og sukker på,
det er skikkelig barndomsminner for meg!!

Hytta ligger på en perle av en plass, selve hytta er ei skikkelig hytte hytte bygd på 60- tallet av
min bestefar.
 Mange flotte barndomsminner har jeg fra denne plassen!!

En flott ny uke til alle





9 kommentarer:

  1. For ein flott plass å ha hytte, såg såå idyllisk ut,bading no er virkelig for friskuser,hadde vel ikkje fått stortåa mi uti eingang,får vente til det blir varmere i sjøen:))
    Håper sola kommer snart igjennom hos dere og:)
    Ønsker deg ein flotte dag!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Herlig dag!!

    Så ut som den minste baderen synes det var litt kaldt ;-)

    Fin fridag :-)

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)

    Så koselig med hytte :) Ser ut som et veldig idyllisk sted :) Kan skjønne dere koser dere veldig der :)

    Og for noen tøffinger som bader alt nå! Jeg er skikkelig frysepinne, og må ha badekartemperatur nesten før jeg dupper meg ;)
    Så søte blåskjellbåter - unger og vann er moro :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)

    Her er det sommer og sol i dag! Herlig :) Håper du også har herlig vær :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. For en flott plass. Kan tenke meg dere koser dere der om sommeren.
    Deilig du fikk fri idag da. Alltid kjekt med en slik dag. Jeg har fri imorgen, og kjenner det skal bli helt greit.

    Idag har jeg stått på mes både husarbeid, intervalltrening og kurs så nå var det helt skjønt å sette seg i en baden baden stol i hagen imens en venter på mannen så en får frem hagemøbler og grill.

    Nyt resten av dagen.
    Klem

    SvarSlett
  5. For et deilig sted dere har der! Skjønner godt at dere koser dere :)
    Godt med en fridag, håper du har fått nydt den.

    Klem Therese.

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder Veronica!
    Drømmer meg nesten bort...fikk slik sommerfølelse.

    Goood dag forsatt og ja,vi og har SOL.....Yeeey.

    Klemmer Camilla

    SvarSlett
  7. Ser ut som en perle,må være deilig å ha hytte med sjøen!!
    og enig med deg,strand-nellikene er vakre!!
    Ønsker deg en superfin ny uke,klm ingrid l

    SvarSlett
  8. Her utenfor Tønsberg har det vært supersol i dag og rundt 20 grader - Rene sommeren nå. :-) Flott blogg du hadde da!

    SvarSlett
  9. For et nydelig sted!
    Kjekt at du blir med på blogglotteri på Bloggedamer40+!
    Tvi tvi!
    Klem, M


    ),O
    lö,)
    l),
    l

    SvarSlett