Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 3. mai 2012

Litt nytt inne

Vi er mye ute for tiden,
men da jeg var å handlet de nye badenbaden stolene i går ble det noe
til å bruke innendørs også:)

Har lange tenkt på å kjøpe et skilt eller lignende til å ha
på baderomsdørene. Men har ikke funnet det jeg har hatt lyst på.
I går kom jeg over disse enkle skiltene/bokstavene.
Også svart - det passer så fint til de gamle hvite dørene:)



Det enkle er ofte det beste:)

To duker med stjerne på ble også med meg hjem.
Har egentlig tenkt å ha de ute når det blir sommer, men 
foreløpig får den ene pynte opp stuebordet.



Ble inspirert da jeg ryddet på kjøkkenet etter middag - så
da fikk zaloen og oppvaskbørsten seg en ny plass.
Ble mer orden nå:)



God kveld til deg - i morgen er det fredag igjen. HURRA.


6 kommentarer:

  1. Hei hei:)

    Så fint skilt du har fått deg.Og så fin duk med stjerne på.

    Lurt med zaloen oppi der ja. Det var et godt tips.

    Slitan med ny stol under her..
    Den var stilig.
    Ha en riktig fin kveld.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Så greit med slike bokstaver,det skulle jeg også ha hatt på gjestetoalettet i gangen.
    Nydeliv liten vase på den fine duken.
    Liker veldig godt dine fliser på kjøkkenet,akkurat de ville jeg også ha, men mannen fikk viljen sin den gang,he.he.
    Så det ble sort granitt,fint det og.

    God klem Camilla

    SvarSlett
  3. Veldig fine bokstaver! Og det andre også selvsagt:-)

    SvarSlett
  4. Fint skilt ..greit å gå inn på rett rom.. ;-)

    Godt å ha egen hybel til oppvaskbørsten!
    God helg!!!
    Her blir det 4 års dag med slekta ;-)

    Nina

    SvarSlett
  5. Så fint! Sant at det enkle ofte er det beste :)
    Her holder vi på med prosjekter som, nye vinduer og ytterdører.
    Og ny veranda skal vi også lage oss.. så da har blogglandia blitt satt på vent. Håper å komme sterkt tilbake snart!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei

    Tusen takk for hyggelige ord hos meg. Ja, den gamle vakre bibelen må få komme ned i stua:)

    Så fin den svarte døra ble (i innlegget under her). Likte også veldig godt duken og WC bokstavene. Enkelt og pent!

    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett