Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 16. juni 2012

American pancakes

I dag er det skikkelig innevær, det regner og det har de meldt i hele dag:(
Vi startet dagen med å lage herlige Amerikanske pannekaker alla Leila Lindholm.


Skulle egentlig ha blåbær på pannekakene, men det hadde jeg ikke så det ble bringebær!



Deilige pannekaker med en klatt smør som smelter på toppen.
Godt, men utrolig mektig.
Største gutten klarte flest, han spiste 3 stk:)


Amerikansk mat passer egentlig bra til vår kommune. Vi er en Amerikanisert kommune pga vår historie om 
utvandringen til Amerika, men ikke minst at så mange kom tilbake etter å ha vært noen år " over there ".
Her på Lista har vi vår egen Brooklyn square, vi har en amerikansk diner som heter 8th Avenue og vi har en flott Amerikansk interiørbutikk som heter Trunken:)
Så frokosten i dag er i ekte Amerikansk ånd!!!

I dag skal vi ut å se på utemøbler. Jeg vil ha et langt bord med plass til mange stoler, slik at vi kan ha mange gode venner på besøk:)). Håper vi finner noe. Ellers så gleder jeg meg til i ettermiddag - skal møte
jentene kl 17:)

Ha en strålende dag, selv om været kanskje ikke er på topp!!

4 kommentarer:

  1. Yummi - så flink du er! Kan tenke meg at de falt i smak ja:-) Høres ut som om du har en herlig dag foran deg! Her i hus skal vi feire fjortisen. Eller det vil si - han skal feire med kompiser - vi får ikke lov til å "gjøre han flau" eller vise oss i loftsstuen. Kun når vi leverer pizzaene vil jeg tro..;-) fortell om dere finner utemøbler da.. Klem

    SvarSlett
  2. Å de så gode ut...og sikkert så gode med bringebær til!!
    Regn her også,men litt deilig...blir litt lei all vanningen på blomster!! ;-)
    Goood lørdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Så gode de såg ut,nam:)spennande med nye utemøbler:)
    Regner her og idag så får håpe det regner fra seg og at det blir sol og sommer snart:)

    Fine lørdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så morsomt med den amerikanske historien i byen deres!
    Kjempegøy :-)) ser i allefall ut som en godkjent frokost ;-)

    Har lagt meg til som følger, og gleder meg til å se mer til deg :-)

    Klem fra Trine

    SvarSlett