Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 18. september 2012

Høst

Blir ikke så mye bilder på meg for tiden.
Jeg kan IKKE finne fotoapparatet mitt, og det er 
så utrolig irriterende. Så dermed blir det bare bilder
fra Iphonen.

I helgen har jeg fått plantet litt lyng på utsiden.
Enda mer høstfølelse når den er kommet på plass.
Blandet rosa og hvit lyng:)




I ettermiddag har det vært veldig ustabilt vær - også det typisk høst.
Sola skinner og så plutselig regner det.
Fikk tatt bilde av den herligste regnbuen - nydelige farger.




Fin kveld til dere som titter innom.
Jeg skal male i kjelleren i kveld, gleder meg til jeg kan vise dere.
Hele kjelleren er et "furuhelvete", vi maler og maler slik at det skal bli 
lysere og finere:))

Minner om min giveaway - gøy om du vil delta, klikk her
Jeg nærmer meg 100 følgere og det er så GØY:))
Velkommen til alle nye følgere!!

8 kommentarer:

  1. Fin høstlyng...har ikke kommet så langt ennå jeg,rett og slett for mye høstvær!!
    Nydelig utsikt har dere også!!
    Lykke til med malingen...spennende å se når du blir ferdig!!
    God kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Så nydelig høstlyng og så flott bilde med regnbuen var,her og har det vært sån sol og så regn,kjedligt når det ikkje kan holde seg stabilt!
    Lykke til med malingen og så håper eg du finner fotoapperatet ditt:)
    Fin kveld til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei hei Veronica!
    Å for et nydelig bilde du fikk tatt av regnbuen....
    Ja her regner det og regner...har ennå ikke fått plantet ferdig krukkene mine!
    Koselig med litt lyng nå.
    Å lykke så fint det kommer til å bli i kjelleren!
    Håper virkelig du finner fotoapperatet....hvor hadde du det sist???
    Det må jeg alltid tenke....kan du ha glemt det i et besøk....
    Dette blir spennende altså!
    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. En utrolig fin blog du har her.
    Jeg har også lige plantet og pyntet udenfor.
    Forandring fryder.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Tror jeg har sett flere regnbuer denne uken enn i hele midt liv til nå.....I dag var det dobbel regnbue, det har jeg ikke sett før. Fint å se på, men irriterende at det regner i ett sett.
    Håper du finner fotoapparatet ditt:-))) Tenkte jeg skulle kjøpe lyng i morgen, har fri og bil, så da kommer jeg meg litt rundt:-)
    Fin kveld og helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Sånn maling av furuhelvete er ikke noe gøy, men akk så lekkert det blir.. hihi!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  7. Lyng hører med til på høsten. Tror jeg skal få kjøpt meg litt selv i løpet av dagen. Veret tilsier at høsten har kommet hit og..heldigvis er bladene litt grønne fortsatt.
    Så trivelig at du ville delta i min lille give away.
    Ønsker deg ei fortsatt flott helg.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder!!
    Syns mobiler tar veldig bra bilder jeg altså:))
    Herlig med litt høstpynt ute ♥ Så fint med lyng:)
    Og veldig fint med regnbue:))

    Håper helgen din er fin:)

    SvarSlett