Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 10. september 2012

Litt nytt i stua

På lørdag rakk jeg en liten
handletur helt alene - uten mann og barn.
Det skal ikke mer til enn en time alene så kommer man hjem med 
mye nytt:)
Ble litt klær - trengte virkelig noen nye gensere. 

 På vei hjem fra Vanse kjørte jeg innom en flott interiørbutikk
som ligger på Rødland i Vanse - Rødlandstunet!
En skikkelig perle av en butikk midt i " nomansland", drevet av Anne.
Sjekk ut nettsiden hennes her, hun har dessverre ikke nettbutikk.
Men butikken er absolutt verdt et besøk hvis du skulle være på disse trakter:)


Den svarte og hvite vasen fra Kæhler ble med meg hjem fra butikken.



Kjøpte også de søte porselensdyrene fra By Nord som henger på trollgrenene.
En hare, et ekorn og en isbjørn:)



Synes de dyrene var så fine, kan jo nesten henge på juletreet også;))


Her er hele skjenken i stua. Planen er å ta bort skjenken. Men da må jeg først bli
ferdig med et gammelt  hjørneskap som må males!! Så foreløpig står den nå her.

Vil bare minne deg som er innom at jeg har en giveaway her på bloggen, for å delta trykk
Tusen takk til dere som allerede har deltatt:)
Og velkommen til alle nye følgere!!
Håper dere vil trives her inne.

Ha en flott ny uke


15 kommentarer:

  1. Åh...sukk... nydelige figurer, slike skal jeg absolutt se etter i neste interiørbutikk jeg er innom:))

    Skjenken din var stor og flott, ønsker meg en slik jeg! Har så lite av skapplass og hyller, står høyt på ønskelisten:)

    Ha en nydelig mandag kveld, fine deg:))
    Klem Janne:)

    SvarSlett
  2. Lekre ting :) gøy med bytur helt alene :)
    Ha en flott ny uke! Klem L

    SvarSlett
  3. Så herlige figurer du fekk kjøpt og vasen var så skjønn,herlig med ein handletur åleine:)er det fleire butikker i Vanse enn i Farsund?lenge siden eg har vært i Vanse:)
    Kjekke Interiørbutikker er herligt,så kjekkt å titte inn og bare sjå på alt det fine der:)
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. så deilig med en time alene, og moro å handle nytt interiør.
    Vi skal til Lista i helgen, og fått tips om en interiørbutikk der nede som vistnok er veldig meg. Ikke helt med på geografien, men Farsund og Lista er vel ikke så langt fra hverandre? Bare å si ifra om det er noen butikktips til meg.

    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Måtte sjekke litt opp dette nå, og nå ble jeg passe flau over mine dårlige kunnskaper. Enda godt det er lillesøster som skal kjøre til hytta/feriehuset.

      Slett
  5. De By Nord-figurene var kjempesøte.
    Må nok innom butikken her som fører By Nord.
    Synes skjenken

    :)Inger

    SvarSlett
  6. ÅÅ beklager.. Jeg har vært borte fra mail og blogg i over en uke. Har klasrt å slette din adr:(( Sender du den igjen, så kommer gavekortet ditt denne uken =)

    SvarSlett
  7. Hei fine vennen :)

    Så herlig saker du fant deg på shoppingturen :) Den vasen har jeg sett på så mye, den er så skjønn :) Og så fint det ble med trollkvisten oppi med de herligste figurene på :) By Nord har så mye fint :)

    Spennende med hjørneskap etterhvert, vennen :)

    Ha ei herlig uke, og kos deg masse :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  8. Figurene fra ByNord står på min ønskeliste, og jeg tenkte litt i samme baner som du - på jul og tiden før:)
    Veldig kjekt med litt tid til en handletur bare for seg selv, og du hadde fått med deg mye fint hjem:)

    Fin kveld til deg,
    håper du får en herlig onsdag:)

    SvarSlett
  9. Kjekt med slik yndlingsbutikker:)
    Vasen og dyrene er kjempefine!!

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Alltid kjekt med tid til en handletur for seg selv ;)) Fine ting du har fått med deg også. Nydelig med trollhassel i den flotte vasen, og så koselig med dyrene på!
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Smil og klem

    SvarSlett
  11. Den Kähler vasen er bare elsk!
    By Nord dyrene er kjekke husdyr *fnis*

    Fin kveld til deg!
    Her sitter vi og nyter nymalt stue *smiler*
    klemklem

    SvarSlett
  12. Den vasen er så fin!! Grattis:-) Stakkar deg som er syk:-( Masse god bedring - og ikke smitt tante sin lille gutt da..;-)) Klem

    SvarSlett
  13. Fineste vasen du har fått deg, den er bare super duper flott. Liker også godt de små dyrene fra byNord. Har også tre stykker i trollegrenene:-)
    Ønsker deg en flott helg

    Klem

    SvarSlett
  14. Ja, det skal jaggu ikke mer til! Og den timen er helt fantastisk syntes jeg, nesten litt hellig. Deilig å kunne ha litt egentid !

    SvarSlett