Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 23. september 2012

SOL

Helg og nydelig vær med blå himmel
og SOL.
Det er rett og slett fantastisk:)

Jeg har funnet kameraet, eller rettere sagt mannen har funnet
kameraet. Det var bare blitt ryddet litt godt vekk da vi hadde
familiebursdag!

Viser noen bilder fra stua i dag, nydelig når sola skinner inn gjennom vinduene.
Den varmer fremdeles utrolig godt!








Her står bolledeigen til heving!
Vi skal på sykkeltur med et godt vennepar. 
Ungene gleder seg stort!
En slik flott høstdag må bare NYTES ute, plutselig blir været så dårlig at 
vi må holde oss inne!!
Nyt søndagen.

Følg meg gjerne på Instagram, jeg heter Byfrua der også!!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Nydelig utsikt dere har, helt fantastisk!! vi har vært i Snekkestø med noen vennepar i dag, så deilig når sola skinner:-)))
    Fin ny uke til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Heihei:)
    Så bra at du har fått kameraet igjen,de seier jo at alt som ikkje er mistet eller stjålet kommer til rette:)
    Høyres ut som ein flott søndag og nå har eg funnet deg og på instagram,kjempegøy:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Herlige sol ilder av en fiiin stue!!
    Her har det også vært en nydelig dag...selv har jeg hatt besøk av litt omgangsyke...ikke så gøy...
    Herlig kveld til deg,kos dere med boller!! Klm Ingrid l

    SvarSlett