Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 2. oktober 2012

Oppussing i kjelleren

Da var ett av fire rom i kjelleren ferdig malt.
Det har gått fra furu vegger og furu tak - noe
som ikke bare stjeler alt lyset men som også gir en veldig hyttefølelse.

Det eneste som var malt i kjelleren var dørene - men
det var det ikke så mye hjelp i - for de var malt blå!!
Så dørene har blitt hvit malt.



Under: slik var døra før, ble ganske mye bedre når døra
 ble malt hvit ( bildet over ).


Trappa var opprinnelig ubehandlet furu, er veldig fornøyd
med hvitt!


Veggene er malt i offwhite - slik nesten alle veggene i huset er!
Nå trengs det bare litt pynt på veggene.

Ellers har jeg pusset og grunnet skapet som jeg skrev om i forrige innlegg, i
morgen blir første strøket med pure & original malingen:)
Bilder kommer når jeg er helt ferdig:))



12 kommentarer:

  1. Akkurat den fargen er det på dørene i kjelleren hos meg og! Vi må drenere før vi pusser opp noe mer. Vi har soverommet vårt og kjellerstua på den delen av huset som allerede er drenert og på den andre er det ennå boder og råkjeller. Da vi kjøpte huset sa de at hele huset var drenert.. MEN.. det stemte så absolutt ikke. Så rommet som mellomste fikk må rives fordi det kom inn fukt da snøen smelta på vårparten i fjor.. Moro vettu.. ;p men men..

    SvarSlett
  2. Dette var det sikkert mye arbeid med, men det var kjempefint! :)

    SvarSlett
  3. Herligt å få malt alt lyst for det blir så mykje lysere og lettere,kjempefint blei det og sikkert deiligt å være ferdig:)
    Ein fine onsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Å så flinke dere har vært!
    Lekkert ble det!
    Nå er det jo bare gøy....å dille og dalle...hi,hi.

    Her bøtter regnet ned i dag og!
    Huff,litt leit om hele hsøsten skal regne bort....
    Vi får satse på at i morgen blir det soool...(sikker!)
    Vel ha en skjønn onsdag!
    Klem fra Camilla.

    SvarSlett
  5. Det ble forandring ja. Ble fint.

    Ønsker deg en fin onsdag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Så deilig å få det lyst og lekkert!!

    SvarSlett
  7. Hei *smiler*
    lyst og lekkert!

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  8. Hei på deg!!
    Godt å bli kvitt hyttepreget og få det lyst og fint!! Ser kjempefint ut!! Vi skal begynne på det siste soverommet på loftet snart, mitt rom:-)) Skal har syrom/kontor der, gleder meg!!
    Fin kveld og helg til deg:-))))
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. Så fint det ble! Etter vi malte kjelleren (også fra furu til hvitt), er det en fryd å være der nede :) Så kan tenke du er fornøyd med forandringen :)

    Her har jeg vært dårlig på å bruke tid på bloggverden. Jeg bruker stort sett hver ledig tid på syrommet :)

    Fortsatt fin kveld til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Det blir virkelig mye finere når ting blir hvitt! Et helt nytt rom :)
    Lyst og delikat.

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  11. Hei søte,
    betalingen din er registrert det er bare jeg som ikke har fått rotet meg til å si det til deg :) Mail kommer!

    Så gøy at du deltar på min giwe away og takk for søte ord, fining!
    klem
    -Maia

    SvarSlett