Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 8. november 2012

Giveaway

Da har jeg visst plutselig passert 20.000
sidevisninger. Hadde aldri trodd jeg skulle klare det før
jeg hadde blogget i ett år:)
Så dette MÅ jo feires, og i ekte blogg stil feirer jeg med
en giveaway.

Var så heldig å få masse flott i goodiebagene da jeg var på 
bloggtreff forrige helg. Noen av disse tingene vil jeg gi
til en av dere:)




Det du kan vinne er: 
2 cupcake kopper fra Falby
Mobilveske fra Burn og 
Vintage decoration fra Miss Etoile i en flott lyse grønn farge:)
En liten overraskelse følger også med.

For å vinne må du trekke lodd.
1. lodd for å legge igjen en kommentar ( skriv hvor mange lodd du tar )
2. lodd for å følge/ bli følger av bloggen min
3. lodd for å linke på bloggen din ( bruk bildet over )
4. lodd for å legge meg i bloggrullen din

Totalt kan du ta 10 lodd.

Lykke til :o)

85 kommentarer:

  1. Gratulerer med fine visningstall!
    Jeg henger meg på og trekker 7 lykkelodd.
    Fin dag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Å sååå gøy!!!
    Grattis da!
    Jeg blir gjerne med å trekker 7 lykkelodd....hi,hi.
    Ha en skjønn torsdag snuppa!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Herlig premie,du e no grei som vil dele med oss da!!
    Og grattis med 20000 tallet!! :-)
    7 lykke lodd til meg!! Tvitvi
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  5. hei,
    fint fint JUBILEUM.
    gratulerer- og det blir hele 7 lodd til meg.

    ha en fin kveld,
    TOVE

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med :) 1 lodd til meg da :) ha en fin kveld! klemmer fra nina

    SvarSlett
  7. Hej!

    Jag vill så gärna vara med! Superfina premier..
    3 lotter tack!
    Ha det så gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne ha 6 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Gratulerer, det er jo kjempeflott!
    Jeg er med og tar 7 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Så fine premier, må være med i denne trekningen :)

    Tar gjerne 1 lodd.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Ja, takk og 7 lykkelodd på meg:-D
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    ❤ Prøver lykken med 3 stk lodd. Har desverre ikke blogg.
    Ha en riktig GOD HELG!❤

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Tar et lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  14. ღ Blir gjerne med på disse fine premiene ღ

    Tar gjerne 3 lodd *
    ღ Kommentar
    ღ Ny følger av bloggen din

    Ha en fin helg ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Gratulerer!! Jeg blir gjerne med. Når jeg teller opp kommer jeg til 7 lodd. D

    SvarSlett
  16. Jeg tar 1 lodd :-) Gratulerer med 20.000 visninger :D

    theakristinefinstad@gmail.com :)

    SvarSlett
  17. 3 lodd på meg :) krysser fingrene å håper på denne premien :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg tar med meg tre lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  19. Hei
    Gratulerer så masse med flotte besøkstall, alltid kjekt med besøk på bloggen. Jeg er inne i en bloggtørke for tiden...
    Var du på Moi 3 nov.? Jeg hadde meldt meg på, men måtte melde avbud. Tenkte på dere, hadde hatt så lyst å være med.
    Da vil jeg prøve lykken hos deg, 3 lodd på meg :-)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  20. 1 lodd!
    ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  21. 1 lodd :)
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  22. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  23. Trekker 3 lykkelodd :)
    God helg!
    Bli gjerne med på min lille gi bort;)

    Klem

    SvarSlett
  24. •••♦••• Takk for en koselig blogg og gratulerer med så fine besøkstall •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 6 lykkelodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg er med, tar 1 lodd
    lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  26. jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlett
  27. Prøver lykken med 1 lite lodd jeg!

    Klem fra Charlotte
    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  28. Gratulerer:):):)
    Jeg tar 1 lykkelodd:)
    Ha en kjempefin helg:)
    MVH. Elini:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  29. 1 lodd håper jeg på!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  30. hei! deltar med 1lykkelodd;) ha en fin kveld! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg sniker med meg alle 10 loddene og krysser fingrene for lykke. Jeg har også en give away på gang så kom gjerne innom og trekk lodd :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer. Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke.

    SvarSlett
  33. Gratulerer.
    1 lykkelodd til meg.

    ESB

    SvarSlett
  34. Fin!
    1 lykkelodd på meg da :)
    Iall@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Då kan eg endelig bli med på Giveaway en din,kjempeflott premie og eg tar 7 lodd:)
    Var godt å være på tur men godt å komme heim igjen og,kjenne eg er så sliten så ryddinga får me ta imorgen:)
    Fine kveld til deg,no er det Farmen snart;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  36. Flott candy. Takk for muligheten til å vinne. 6 lodd til meg.

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Trekker 6 lodd siden jeg ikke har bloggroll.
    God ukestart til deg fra meg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  38. Jättefin giveaway!
    Jag är gärna med, 1 lott tack :)

    Trevlig vecka!

    SvarSlett
  39. Heisann!
    Då vert det 7 lodd på meg :O)
    Kommentar, følger og legg til i bloggruller :o)

    Fin blogg du har, ser fram til å følgje deg!

    klem ib

    SvarSlett
  40. 10 lykkelodd på meg! Følger deg allerede og du ligger allerede i bloggrollen i Lykkelig med liten-bloggen. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/11/giveaway-hos-byfrua.html

    Ha en super uke!

    Klem

    SvarSlett
  41. Jeg trekker 10 lodd :)

    sakala10@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Trekker 1 lykkelodd :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  43. Heihei
    1 lodd har jeg.
    Flott blogg ;-)
    Mvh toneiv@hotmail.com

    SvarSlett
  44. jeg trekker 10 lodd på din flotte giwe away :)

    SvarSlett
  45. For noen skjønne kopper! Jeg er med og tar 1 lodd! :-)
    Klem Ida
    ida.gs@broadpark.no

    SvarSlett
  46. Hei. 1 lodd, ikke mer ikke mindre.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varm klem fra Andrea

    SvarSlett
  47. 3 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  48. 7 lodd tar jeg! Ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  49. Heisann.
    Sjølsagt vil jeg være med å feire dine flotte besøkstall.
    Prøver lykken med full pott -la deg inn i bloggrullen min idag.
    Trivelig at du vil delta i min give away du og:-)
    Tvi, tvi...
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  50. Hei :)
    De koppene var kjempesøte!
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 1 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  51. Trekke 7 lykkelodd hos deg jeg da :) Kjekt med "give aways" :) Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  52. Gratulerer med fine tall!
    Jeg blir gjerne med, full pott til meg:)

    Ha en fin kveld,
    klem:)

    SvarSlett
  53. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Så fin gi bort du har ;o) Trodde du var på bloggrollen min, men der tok jeg feil..Har jo vært her før ;o) Så da tar jeg 7 lodd, kommentar, følger og bloggroll! Og ett av dem er selvfølgelig vinnerloddet!

    SvarSlett
  55. Det ble det 1 lodd på meg! :)

    Hilsen Runa Kjelland
    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  56. Gratulerer :) Så flotte premiar. Eg la meg til som følgar, så då blir det vel to lodd på meg. God helg :)

    SvarSlett
  57. trekk eit lykkelodd !
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  58. 3 lodd her!
    Så koselig blogg :)

    SvarSlett
  59. Så gøy!
    Jeg trekker 1 lykkelodd :)

    SvarSlett
  60. Såå koselig å besøke deg! Masse lykke til med videre blogging!!Prøver vinnerlykken hos deg med 3 håpefulle lodd!!! Ha en riktig fin søndag! Klem Ruth

    SvarSlett
  61. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    6 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  62. Gratulerer med flotte tall! Jeg er gjerne med på feiringen og trekker 4 lodd:)

    SvarSlett
  63. Hei!

    Velkommen som følger hos meg. Kjempekoselig at du ble med på blogglotteriet mitt også. Jeg slenger meg med her hos deg, og trekker fire lodd. :-)

    Ha en fin søndagskveld. :-)

    SvarSlett
  64. SÅ flott premie!
    Jeg tar fullpott med lodd:)
    ha en fin mandag.
    Anine:)

    SvarSlett
  65. Eva (eva_haugan@hotmail.com)19. november 2012 kl. 10:49

    Jeg er med, ett lodd til meg! :D

    Eva

    SvarSlett
  66. 3 lodd på meg.
    Kommentar og følger.
    Ønsker deg en kjempe fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  67. 3 lodd ble det vist! :)
    Alltids kjekt med giveaways haha
    utrolig søte kopper! bettinaegeli@live.no
    prøver lykken!

    SvarSlett
  68. Gratulera med flotte besøkstal !
    Eg blir gjerne med i trekninga di, og trekker 10 lodd opp av hatten :)

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  69. Jeg blir med og tar 10 lodd!! Så får jeg bare håpe på vinnerlykke!!

    SvarSlett
  70. Så koselig premie! Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  71. Gratulerer! Jeg kaprer 3 lodd (kommentar + følger)

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  72. Så fin! Eg trekkjer eit lodd:)

    SvarSlett
  73. 1. lodd for å legge igjen en kommentar
    2. lodd for å følge/ bli følger av bloggen
    3. lodd for å linke på Fb

    6 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Hei, så spennende, jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  75. Denne er jeg med på!
    Jeg napper til meg 6 lodd =D
    Ha en finfin uke.

    SvarSlett
  76. Gratulerer med så mange visninger! Er det ikke moro? :)
    Jovisst vil jeg være med å prøve lykken, og legger 4 lodd i potten.

    Hei og hopp fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett
  77. Jeg er med :) 1 lodd til meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Har litt dårlig tid, så det blir et lodd på meg:)

    SvarSlett
  79. Heisann:-)
    Tar to lodd! !
    Mvh
    Astrid
    astrid_aakre@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg vil gjerne ha 6 lodd:))
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    SvarSlett
  81. For noen fine godsaker det var her :)
    Jeg prøver vinnelykken med ett lodd :)

    Hilsen Charlotte :)
    darkchara@gmail.com

    SvarSlett
  82. 3 lodd på meg :-)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg prøver lykken med 1 lodd. Ha en fin dag. :)
    Vennlig hilsen Pia
    pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett