Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 12. desember 2012

Pilhjerte

I helgen var jeg på en koselig
julemesse hjemme i hagen til ei dame på Borhaug.
Flere kreative damer stilte ut tingene sine for salg.
Jeg kom ikke hjem med så mye, men et
flott pilhjerte fikk bli med hjem. Har hatt lyst på det en stund:)




Hadde egentlig tenkt å henge hjertet ute, men så fikk jeg det føre meg at
jeg skulle prøve å henge det på murveggen. Og jammen ble jeg ikke fornøyd.
Nå skal det få lov å henge der en stund:))

På juleforbredelsesfronten har jeg ikke kommet så langt.
I går fikk vi i hvertfall kjøpt juletre, ett flott smalt fjelledelgran.
Gleder meg så til å få pyntet det:))


Ellers så har jeg pyntet med mange svibler rundt om kring i huset, nydelige blomster
med en nydelig duft. Her i kopper fra Greengate:)



6 kommentarer:

  1. Utrolig mange fine bilder under her,
    stemningsfullt og vakkert ღ og det
    samme her hjemme hos deg... Svibler
    er bare nydelig å pynte med til jul ღ
    Likte godt phihjertet ditt også :) Ha
    en fortsatt fin adventstid og uke...
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  2. Sån pilhjerte er kjempefint,pynter opp med naturen inne:)nydelige svibler oppi fineste koppene;)
    Ein fine torsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flott med hjertet over ovnen. Jeg er allergisk, men har funnet ut at jeg kan ha svibler inne likevel. Må bare få de fort ut når de begynner å blomstre. Synes de er fine med løk, blader og knopp. Lekkert i de røde koppene. D

    SvarSlett
  4. Kjempe fint med hjerte hengande over ovnen!
    Eg har faktisk pil tre i hagen (enn så lenge, då eg flytter derifrå i løpet av desember).. Har ikkje tenkt på å kunne laga av dei greinene...
    Det må prøvast... ;o)

    fin dag til deg!

    klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for den flotte gevinsten :) No set eg og kosar meg og drikk te i det eine flotte kruset som eg fekk. Eg har hekla magebelter til dei, som er greie å ha til varm drikke. Dei vil nok bli flittig brukt framover. Ynskjer deg ein fin adventssøndag :)

    SvarSlett