Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 3. februar 2013

Søtt og godt

Lagde for noen dager siden
en veldig god dessert.



Har kalt den "Tilslørte oreokjeks":))


Fant oppskriften inne på bloggen
Mitt lille hjerte, du finner oppskriften 

Desserten er like fin i et glass som i ei skål.
Jeg har brukt mini oreokjeks. 
Den er super enkel å lage og fort gjort.
Så da er det bare å ordne dessert til middagen i dag.
Her i hus skal mellomste gutten ordne dessert i dag - det 
blir fruktsalat:)))

7 kommentarer:

  1. Den desserten har jeg lagt merke til og den skal defintivt testes en gang! Vi planlegger også fruktsalat til dessert i dag. Men jeg må nok fint lage den selv;)

    Ønsker deg en god søndag videre!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. Ååå den såg vel knallgode ut og med litt bær og sånt så blir det jo litt sunt og,ikkje sant,hihi:)
    Ein fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Yammi :) Dette så helt herlig ut :)

    Må testes :) Alltid gøy å oppdage nye oppskrifter :)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld og en fortreffelig uke :D

    Klemmer fra Anita :)

    SvarSlett
  4. MMM, ser godt ut! Har ikke prøvd med oreo, bare safari, men er HELT sikker på at det er SUPERGODT!!

    SvarSlett
  5. This really puts me in the right mood for spring season!

    SvarSlett
  6. Mmm dette så skikkelig fristende ut.
    Må prøves ut. Har fått dilla på blåbær og vaniljesaus, spises i tide og utide her i huset;-)
    Ønsker deg en flott tirsdag

    Klem Agnes

    SvarSlett
  7. Åh nam, så fantastisk ut :)
    God helg!

    Klem Kristin

    SvarSlett