Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 18. mars 2013

Det nærmer seg......

Det nærmer seg PÅSKE
og jeg ser skikkelig frem til noen rolige dager her hjemme.
Men før påsken setter inn for alvor er vi to familier som
skal på hyttetur til Sirdal - det gleder vi oss sånn til:)

Litt påskepynt har det kommet fram
her i hus. Blir som vanlig mye pynt fra ungene, men de kommer
først fram når årets produksjon er kommet i hus:)




Eggene, som henger i trollhasselgreinene, har jeg hatt i mange år nå,
men er fortsatt like glad i de. Ingen påske uten:))




Kjøpte nye kopper da jeg var i Oslo for et par uker siden.
Et par av koppene huser for tiden påskeliljer:)
Og de gode marsipaneggene fra Anthon Berge min utskeielse i påsken,
og de kan faktisk stå framme siden ungene ikke liker de:))

Klem

9 kommentarer:

  1. God morgen:)
    Ein hyttetur Høyres ikkje feil ut,kunne godt tenkt meg det eg og men måtte hatt ei hytte å dratt til først,hihi:)
    Tenk snart påske igjen allerede,tida går fort!ikkje så mykje påskepynt her enda,men litt kommer det snart!

    Ein flott tirsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ååå ja skulle ønske vi hadde tid til en hytte tur. MEN i år blir det egeninnsats på nytt hus;) Ikke så dumt det heller da hehe.
    Påske pynt blir det dårlig med... alt er pakket vekk. Ja ja, satser på barna lager litt.
    Ha en fin dag:):)

    SvarSlett
  3. Begynner å snike seg inn litt påskepynt her også,og alltid kjekt med barnas små skakke kyllinger!! :-)
    Fine dager til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig pyntet! Liker så godt den svarte og hvite vasen din! Passer til deg meste! Gleder meg også til ferien! Er overklar....
    Ha en fin dag!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Hei Veronica! Så nydelig du har pyntet! Så flink og kreativ du er. Skal jammen meg løpe og kjøpe slike egg fra Anton Berg jeg også, men her i huset vedder jeg for at min kjære mann spiser de opp før jeg vet ordet av det, hehehe! Du får ha en riktig god påske!

    Klem Anne <3

    SvarSlett
  6. Her blir det påske :)
    Kjempekoselig du har pyntet.

    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig! Er ganske koselig med påskepynt, spesielt laget av barnehender også :D de eggene fra anton berg er sååå gode og kjempefine og pynte med, kjøper slike hvert år for både pynt og nytelse ;)

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  8. ӏf уou wish foг to groω your familiarіty ѕimply keеp ѵiѕіting this web site
    anԁ be updated wіth the hotteѕt
    infοrmation posteԁ here.

    Stοp by my blog poѕt: gangbuddy.com

    SvarSlett
  9. Τhe USDA and othег food safety experts recοmmend leaving
    pizza out at room temρегаture for nо moге than tωo hοurs.
    I can't exactly remember why--maybe it was peer pressure from our health-driven community, who knows. Cover pizza with the sausage, bacon and scrambled eggs.

    Review my web site pizza stone

    SvarSlett