Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 5. mai 2013

Overvintret

I hele vinter har jeg
hatt palergoniaer overvintret i kjelleren.
Det er første gang jeg har prøvd dette.
Og nå har plantene kommet opp i vinduet i loftstua
og med flott vårsol inn gjennom vinduet har plantene
begynt å blomstre:))
 
 


Når været blir enda varmere skal disse blomstene få komme ut og pynte
i krukkene mine:))Liker så godt den svak rosa fargen på blomstene.

 
Nok en ny uke venter og denne uka skal jeg bare jobbe 2 dager - skal
bli skikkelig deilig med en skikkelig langhelg fra onsdag av:))
 
Fin ny uke til dere alle:)))
 


6 kommentarer:

  1. Må si jeg er imponert over den overvintringen, jeg som sliter med en uke av gangen:D Duftranken min står forresten fortsatt fint men har ikke hatt flere blomster. Men jeg er evig optimist;)

    God ny uke til deg, med deilig langhelg.
    Og god klem:)

    SvarSlett
  2. Så imponert over at dei har overvintra,flinke du:))
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. WOW flink du er :))
    Så fin farge på de!
    Ha ei strålende uke :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Å så heldig du er!
    Jeg hadde noen store dronninger i lysthuset men tok de for seint inn slik at de fikk frost.....ja,ja,får unne meg noen nye snart.
    Ha en flott uke søde snupp!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så fine blomster! Kjempefin rosafarge! Jeg pleier bare å kaste mine på høsten, men i år skal jeg jammen prøve å sette de i kjelleren....har nok av plass der;-)
    Kos deg med fridagene!! Satser på bedre vær nå!!
    GOD HELG!
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte helt å si at vimpelrekka var veldig fin, passet så godt til vinduene!! Savner hvite vinduskarmer....

      Slett